Wow! Multe share-uri şi o grămadă de feedback pozitiv după primul articol. No pressure 😀
Am să detaliez mai jos cum am făcut de-au auzit peste 100.000 de români despre noul meu site, eu cheltuind sub 100 de Euro pentru asta. Guerrilla, baby! Antreprenorul din tine se poate inspira şi folosi acest mic ghid pentru a promova ce vrea muşchiul tău. Iată paşii pe care i-am urmat:
-
1. Am făcut un filmuleţ de aproximativ un minut în care am explicat care-i treaba cu site-ul şi o parte din beneficii.
a) Am scris scriptul
b) M-a ajutat prietenul Greger cu vocea sa minunată
c) Am căutat pe Fiverr pe cineva care să facă efectiv filmuleţul. A fost important să fie român, pentru a înţelege textul. După ce am stabilit un preţ de 20 de dolari(vreo 15 Euro), i-am trimis inregistrarea audio. În 3 zile a fost gata varianta finală.
-
2. Am postat filmuleţul pe pagina de Facebook
-
3. Am cumpărat, tot de pe Fiverr, primele 500 de Like-uri pentru pagină. Astea sunt like-uri false, dar eu cred că ajută la început. Lumea e reticientă în a da Like unei pagini cu 12 Fani. Sună mai bine 512, nu? Important e să nu exagerezi cu numărul de falşi pentru că postarile tale nu vor mai ajunge la fanii adevăraţi ai paginii. Preţ: 5$(vreo 3 Euro).
-
4. Am apelat la serviciile Viespar. Ce e Viespar? Un site de crowd sourcing românesc. Adică sunt o grămadă de oameni acolo dispuşi să facă task-uri mici pentru sume foarte mici. M-am gândit că cel mai mult m-ar ajuta un Like + Share la filmuleţul postat. Am scris ce e de făcut şi am stabiit o limită de 500 de persoane care pot face task-ul respectiv. În două zile deja s-a atins limita. Pentru că s-a Share-uit filmuleţul pe multe wall-uri, a prins şi o mică viralitate. Adică celor care le-a plăcut, au dat mai departe pe wall-ul lor si tot aşa. Preţ: 50 Euro
-
5. Am ajutat puţin creşterea paginii şi cu nişte bani pe care i-am dat la Facebook. Mai exact: 5$ pe zi timp de o săptămână. Adică vreo 30 Euro în total. Am setat ca doar prietenii celor care sunt deja fani ai paginii să le fie sugerată pagina mea în News Feed. Nu cred în reclamele din partea dreaptă a ecranului.
8 Comments
Leave a CommentAlex, felicitari pt proiect in primul rand!
De apreciat optimismul, insa trebuie sa vezi si alte numere – gen nr efectiv de vizualizari a filmuletului – reach-ul e ..relativ, iar like-urile ..well, cam irelevante daca nu aduc trafffic
Succes in continuare
Mulţumesc! Filmuleţul are mult mai multe vizualizări pe Facebook. De acolo au aflat oamenii de site şi m-au şi contactat. Am urmărit în special cererile şi clienţii. E bun traficul, dar şi mai bună e rata de conversie 🙂
Ai scris exact cum imi place mie: direct, clar, la obiect si ai adus informatie si valoare. Super helpfull! Multumesc si Felicitari! 🙂
Săru’mâna Helen! 🙂
Crezi ca ceva de genu ar merge si cu un channel youtube?
De ce nu? Contează cât de creativă e ideea video-ului şi ce oameni vrei să ai ca şi abonaţi ca să-i targhetezi mai usor 😉